Ads 468x60px

Labels

Formula 1, sezona 2013. nova pravila za DRS, dizajn, aerodinamiku, težinu



Korištenje DRS-a (Drag Reduction System) – to je ono poznato “krilo” na zadnjem dijelu bolida koje se na utrkama otvara na propisanim ravninama u krugu, a koja omogućuje lakše prestizanje. U sezoni 2013 zbog sigurnosnih razloga korištenje DRS-a bit će ograničeno i na treninzima i kvalifikacijama (prije je bilo slobodno korištenje), i to na posebno propisane zone, slično kao u utrkama.
 
Aktivni dvostruki DRS je zabranjen – koncept koji je 2012. godine razvio Mercedes u sezoni 2013 bit će zabranjen.
 
“Stepenasti” nos bolida – timovi imaju mogućnost prilagoditi izgled bolida u sezoni 2013, a kako bi se izbjegao ružni “stepenasti” nos bolida, koje g su mnogi kritizirali prošle godine. 

“Crash” testiranje – kako bi F1 bolidi bili čim sigurniji za vozače, novi će testovi biti rigorozniji.
Kretanje članova tima u boksu – do sada su timovi mogli boraviti šest sati četvrtkom u boksu prije utrke, a sada je to vrijeme “policijskog sata” produljeno na osam sati.
 
Testiranje prednjeg krila (nosa) – ukratko, fleksibilnost prednjeg krila (nosa) će se smanjiti, a kako bi se povećale aerodinamičke sposobnosti.
 
Minimalna težina – vozača i bolida povećat će se sa 640 na 642 kilograma. Razlog je veća težina Pirellijevih guma a 2013. godinu.
 
Kvalifikacije – nema nekih promjena, osim što je jedan tim manje, tako da će se u kvalifikacijama naći 22 bolida. U Q1 i Q2 ispadat će po šest bolida, a preostalih 10 se u Q3 bori za najbolja startna mjesta.



1 komentar: